onsdag 17 mars 2010

Presenter i stora lass

Jag har ju tjatat om presenter ett tag nu och nu när min kille kom hem från Berlin så kammade jag hem storvinsten. Jag fick två presenter. Jag blev väldigt glad över mina presenter och känner mig väldigt uppskattad och uppmärksammad på något vis.

Present nr 1

Ett tryck av konstnären Tim Roelofs. Han är amerikan men bor och verkar i Berlin nu för tiden. Den är intressant att titta på och mycket detaljrik. Min kille säger att vi ska hänga den inne på toaletten, så att gästerna har något att titta på, i fall att de inte vill läsa någon tidning när de sitter på toa. Haha. Jag blev väldigt glad och tycker bilden är jättefin.

Present nr 2



Lukté gott från Dior. Miss Dior Chérie. En för mig ovanlig doft som jag nog inte skulle ha valt själv men som jag är glad att någon annan valde åt mig. Doften är nog egentligen inte så särskilt ovanlig även om nog Dior skulle påstå att den var unik. Det känns som en klassiskt doft för kvinnor, en sådan där lite tyngre typ och kryddig är den också. Väldig bra är den och man doftar hela dagen. Jag köper inte ofta parfymer och därför är det extra spännande och roligt med en ny doft, sen är flaskan väldigt gulllig också med en liten rosett på korken.

Tack allra käraste mums mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar