tisdag 20 april 2010

Saker man hittar hemma hos andra 3

I helgen åkte jag på snabbvisit till min bff och hennes familj. Jag behövde också byta däck eftersom det sedan den 15 april har varit olagligt att puttra runt med vinterdäck(byter gör man i hennes krokar). Min bff hade vårstädning och rensade ur sina gårdsförråd. Den här tingesten hittades i städningen:


Man kan få den att se ut så här:


Eller så här:
Och säkert på tusen andra sätt. Inlägget borde kanske ha hetat saker man hittar hemma hos andra och som man får med sig hem istället, eftersom att den här multikorgen nu bor hemma hos mig. Ingen annan ville ha den och det var så synd att slänga den. Jag har för mig att min mormor hade en sådan här korg. Undrar om det var ägg hon hade i den eller åtminstone hämtade i den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar