torsdag 22 april 2010

Den nya antikdeckaren

Har just kollat klart på antikdeckarna på tv4+. I dagens program gjorde Elsa Billgren sin debut som vintageexpert och jag tyckte hon gjorde det så himla bra. Jag gillar Elsa Billgren och jag tycker det är kul att vi ska få se henne i tv nu under våren.

I dagens program gjorde också en av deckarna ett besök hemma hos familjen Kleerup. Det var pappa Kleerup och de två sönerna. Jag tyckte pappa och Jonas Kleerup verkade ganska så sympatiska och jag undrar mycket över hur de bara kan stå ut med Andreas Kleerup? Guuud vilken störig person! Jag blev helt trött av att se honom och inget vettigt hade han att säga, kändes mest som om han ville vara med i tv. Tänker att han kanske är lite störd på något vis? Alltså att han kanske har någon diagnos? Eller knarkar han så att han blivit/blir så där konstig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar