torsdag 29 april 2010

Recreation that back fired

Kvällens rekreation bestod av en allt för tilltagen mängd Twin Peaks avsnitt. Det blev inte alls den rekreation jag hade väntat mig. Ligger här på helspänn och lyssnar på någon som drar timmerstockar precis bredvid. Åhh så passande med timmerstockar till Twin Peaks liksom. Jo, de går verkligen bra ihop.

Kan inte förstå hur man kan somna direkt efter ett avsnitt? Eller vara vaken för den delen. Är ju en himla bra serie och så, men det är någon form av självplågeri att titta på den. Huu va läskigt.

I det avsnittet vi såg sist så hölls den förtjusande Audrey fången på Enögda Jack. Den där Audrey tycker jag är helskön på något vis. Kanske min favorit i hela serien, vem är er favorit?

5 kommentarer:

  1. Shit. Jag kan inte fatta hur du törs se på det. Har inte sett det sen sommaren det gick på tv. Såg det i Flugan med Anne och Ylva och Bob förföljde mig i en evighet kändes det som. Han är det allra läskigaste.

    Men tror nog att Bobby är min favvo. Lite korkad, men såå 90-talssnyggo liksom

    SvaraRadera
  2. Ja den där Bob är verkligen läskig, men jag blundar så fort han är med:) Har lite problem med speglar på grund av honom. Tror jag ska få se honom om jag kollar i en spegel. Inte bara i speglar faktiskt, utan jag liksom förväntar mig att han ska dyka upp lite varstans.

    Ja Bobby är också lite utav en favorit och jag kan absolut hålla med om att han är både korkad och såå 90-tals snygg.

    SvaraRadera
  3. Indianen, Audrey, Norma, Donna, Harry Truman m.fl. Dom är ju sjukt coola allihop. Men jag tycker inte om han som mörkhåriga som kör motorcykel (James Hurley kanske) och Normas äckliga ex. Det är väl typ 50/50 coola och vederstyggeliga personer.

    SvaraRadera
  4. Haha. Ja Hank Jennings (alltså det som blir Normas ex när hon får ihop det med Big Ed) är ingen skönhet direkt, mest för att man vet hur sliskig han är. Jag skrattar högt när Nadine spöar på honom hemma i vardagsrummet. Jag kan också tycka att james Hurley är ett onödigt inslag i serien. Och att Indianen Hawk eye är både cool och ganska så snygg.

    SvaraRadera