torsdag 24 juni 2010

Så här började midsommarhelgen

Idag, efter jobbet, så började vi fira lite midsommar med sushi. Mums mums ville äta sen lunch. Jag hade redan ätit lunch men kanske behövde ett mellanmål tänkte vi. Ett litet då eftersom jag inte ens gillar sushi. Men man kan ju faktiskt få vegetarisk sushi så jag beställde tre bitar med avocado. Det var jättemumsigt måste jag säga, den godaste sushi jag ätit i hela mitt liv (obs det här var tredje gången i mitt liv jag åt det) och nu tänker jag säga att Svenska sushi-köket i Midsommarkransen (lämpligt namn på gatan inför helgen) är det bästa plejset för sushi. Så här fin var vår mat:


Nu ska vi snart fara till Hälsingland så vi kan fira lite där imorron på riktiga dagen. Men först ska vi handla och hoppas det finns några varor kvar att köpa och sen ska vi väl trängas med miljarder andra bilar på vägen. Jag behöver jordgubbar imorron, hoppas det står att finna någonstans annars så måste jag kanske låsa in mig på pigkammaren hela dagen imorron och bara gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar