fredag 28 maj 2010

Biltrubbel som fixade sig under tusenlappen.

Igår började min bil koka i en bilkö vid Järva krog ungefär. Inte så kul. Häckade i två timmar med en tidning dels för att den skulle kallna och dels för att köerna skulle försvinna så att jag skulle kunna köra i normal fart. Fläkten hade gått sönder men i tillräckligt hög fart med vinddraget så behövs inte fläkten och därför var jag tvungen att vänta tills köerna hade lättat. Hem kom jag iaf tillslut, men kändes lite surt ändå då alla människor sa att jag absolut inte skulle köra med bilen för det är så farligt för motorn om den börjar koka. Vi hade planerat att åka till Hälsingland och Mums mums sommarstuga i helgen. Planerna höll på att gå i stöpet men idag har Mums mums fixat fläkten så nu drar vi norr ut.

Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar