fredag 5 februari 2010

Martha Stewart och Rooibos heta stunder

Idag känner jag mig som en hemmafru lite. Precis nu så tittade jag på Martha Stewart och drack en kopp te. (hemmafrupoäng minst 10) Det bästa och godaste te man kan dricka köper man i Nacka Forum på teaffären där. Det är Rooiboste och det heter "heta stunder". (hemmafrupoäng 5)

Om man tittar på Martha så får man reda på sådana saker som att det här, är världens mest lästa blogg. Den verkar ganska finurlig. (oroväckande få poäng, mer en sida min käraste tittar på?)

Man fick också lära sig baka en alldeles speciell sorts cup cakes med citron-, lime-, och apelsinskal. Vidare spottade en indisk kock ur sig ett par, tre, fyra recept och han gjorde egen garam masala. (hemmafrupoäng 7)

Nu ska jag städa och skura golven och toaletten för vi ska ha främmat' i möra. (hemmafrupoäng 10)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar