måndag 25 januari 2010

Let's make it official...

jag hatar den här lchfdieten. Har försökt övertyga både mig själv och andra i min närhet hur bra den är. Visst jag skrev ju om alla fördelar i ett tidigare inlägg och de är ju fortfarande fördelar. MEN vart tog matglädjen vägen. I går tog det stopp och jag nästan grät ett tag eftersom det kändes som om jag var i något slags matfängelse. I går och idag har jag bara mått illa när jag har tänkt på att det har varit dags att äta, tror fan man går ner i vikt då när man inte kan äta något för att man tror att man ska kräkas av det kvallmiga, liksom kvävande fettet. Jag älskar mat och att laga mat men inte den senaste tiden faktiskt, glädjen har försvunnit. Vi får se om jag kan härda ut, känns skönt att inte äta godis, men jag saknar verkligen frukt, juice och pasta. Har just avslutat middagen, ett grillat kycklinglår och fetaost och olivkeso. Nu är jag kräkfärdig och behöver inte äta något förrän tidigast 2012.

Mer färskpressad juice åt folket! (fast jag har läst att man blir tjock av frukt också, men jag tänkte inte missbruka frukt, jag behöver bara liksom "fräscha" upp mitt matintag så att det blir kul igen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar