torsdag 28 januari 2010

Ej uppfyllda löften.

Någon gång förra året så lovade jag att länka till en tjusig cupcakesblogg, men länken kom aldrig. Nu söker jag förlåtelse för mina synder, ni kan besöka den tjusiga bloggen genom att klicka här.

Cupcakes har ju blivit vansinningt populärt i Sverige på senaste tiden. It's THE thing för ett wedding till exempel. Och svenskarna är bara såå amerikaniserade och alla ska tycka det är hippt och coolt och allt sånt. Det hippa folket tycker att cupcakes är sooo over rated liksom. Jag tänker komma ut ur garderoben här och säga att jag gillart'... cupcakes och andra amerikanska saker. Men sen tillhör jag inte det hippa folket heller, jag är så pass nördig och fjantig att jag nästan blir lite frän bara just därför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar