fredag 22 januari 2010

Jag mötte Lassie...

När jag var avsevärt mycket yngre fanns det något i tidningen, typ Expressen eller Aftonbladet som hette: Jag mötte Lassie. Kommer ni ihåg? Man kunde skriva in och rapportera om sin kändisspotting. Jag hade en kändisspotting idag. Om man svänger upp från Drottninggaten mot Hötorget så såg jag, i gathörnet vid Pub och Indiska, Tommy Körberg i snygga glasögonbågar körandes en barnvagn. Har inte Tommy Körberg ganska nyligen fått barn? Vi stirrade på varandra som om vi kände igen varandra för en kort stund tills jag insåg, att det var bara jag som kände igen honom. Kanske var det min ursnygga rosett i håret som gjorde att han stirrade på mig...hrm eller så kanske det inte var det:) I alla fall så säger min syster att han numera bor i innerstan eftersom han har kört rattfull och förlorat körkotet (han bodde tidigare i Hägersten).

Har precis kollat klart på isdansen och ser fram emot damernas imorron. Vill se många hoppkombinationer, gärna med ena handen i luften hållandes en liten vit näsduk. Irina Slutskaya är tidernas bästa konståkerska! Synd att hon lagt av och att man sällan får se några vita näsdukar i lutzhoppen nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar