lördag 18 juli 2009

Det här va skoj

Nu vill jag göra inlägg hela tiden. Därför passar jag på medan min hjärtevän diskar och gör frukost. Hjärtevännen satte en deg i går kväll så att vi skulle kunna mumsa nybakt till frukost. Det skulle jag kalla lyx. En annan lyx som visar på ett visst mått av dekadens är att frukosten kommer att avnjutas till en film. Man kan inte gå för länge här i livet utan att få en dos Jane Austen då och då. Idag blir det Förnuft och Känsla. Den från 1995 är den bästa så därför passar den bra nu när hjärtevännen ska se filmen för första gången.

Innan vi steg upp så lärde vi oss mer om bananer här. Jag visste exempelvis inte att det är en ört. Sen är det så fina färger på sidan att man blir glad bara av att titta på den.

Nu är frukosten klar så jag går och sätter mig vid dukat bord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar