fredag 1 oktober 2010

Ohh joy eller: Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder (och skor)


Idag åkte jag till Granngården för att köpa mig ett par nya skor, behövs höstskor nu och i de här pjukksen så kan jag trotsa de flesta väderlekar. Nu har jag ingen ursäkt att inte vara ute i alla väder. Jag har önskat mig liknande skor sedan jag började se McLeods döttrar på tv där alla så klart har ett par. Tydligen är man väldigt hipp om man har Blundstones nu för tiden, även förr tror jag, min Morbror (som samlar på Nordsvenska hästar) har haft sådana här skor bra länge och han är råcool. Sedan får vi inte glömma alla andra människor som håller på med hästar, de har varit hippa sedan 1870. I vart fall så tror jag att jag har köpt mig ett par riktiga kvalitetsskor och det är jag himla glad för. Så här ser de ut:

2 kommentarer:

  1. Sjysta pjuck!
    Mer av de där stopmotion-filmerna vill vi se :)

    SvaraRadera