lördag 24 juli 2010

Mumm-sigt!

Dinner was served


När man är hundvakt så får man ibland vissa förmåner, som till exempel en flaska champagne. Den här gången fick vi en flaska Mumm Cordon Rouge som är min absolut bästa champagne om man bortser från Mumm de Crement. Vi sitter här i soffan och sippar varsitt glas nu när jag skriver det här. Vi är mätta och dästa efter en bastant japansk måltid. Jag åt åtta bitar avocado och Mums mums elva bitar blandad sushi. Till förrätt så delade vi på en 150grams Yakuniku eller vad det heter och vi sköljde ner hela härligheten med champagne förstås. Jag tror inte vi behöver någon efterrätt. När vi har sippat klart på vår champagne så ska vi gå på en promenad i regnet och försöka få Angelina att kissa, hon är verkligen svår med det. Jag är van vid hundar som kissar varje gång de går ut och flera gånger, men det gör tydligen inte hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar