lördag 26 september 2009

Cupcakes

Vad kan passa bättre en fredagkväll än att baka cupcakes? Inget! Men när jag hade rotat fram elvispen och låtit smöret bli härligt rumsvarmt så upptäckte jag att det inte fanns något vetemjöl. Men hallå? Trodde jag handlade det senast jag var i affären, men nejdå. Blev inga cupcakes, men i morgon är det revenge time, då ska jag baka så det står härliga till. Vi tänkte också göra ett besök på Katarina bangata och "bondens marknad" för att se om vi kan hitta någe "grönt". Får återkomma med omdöme senare när jag vet vad det verkligen går ut på.

Det här med cupcakes verkar ha blivit populärt i Sverige. Har hittat en fin blogg som är rolig och vacker den är värd ett besök. Länkar i morgon eller senare i kväll. Dags för pause!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar