lördag 26 september 2009

Blev plötsligt sugen på att blogga...

...men vad BLOGGA OM? Har skrivit två inlägg på raken här och vill gärna skriva mer, men vad skirva om? Man vill helst titta på bilder. Men de får vänta tills i morgon, då jag kan ladda upp bilder från kameran. Har såklart en del trevliga båtbilder med tanke på det förra inlägget och dessutom min bröllops outfit.

Mitt never - ending - story- projekt (alltså mitt jobb) har pågått i en evighet (I likee, mer deg till Fia) men det börjar nog närma sig sin ände. I dag jobbade jag över så att vi säkert skulle nå vårt mål som var satt till fredagen och vi fick massa trevligt "snacks" så som morötter (alltså butterkaka, choklad och liknande) för att hålla oss på topp. Har gått tidigt några fredagar pga segling så det bar mig inte emot. Jobba in tid is the best!

På tal om ingenting så har jag läst en bra bok vid namn: American Wife av Curtis Sittenfeld, som var mycket bra. Gillade man Prep så kommer man med allra största sannolikhet att gilla den här. Är inte alltid bra men i sin helhet är den oslagbar, LÄS DEN!!! Och Prep om ni får tillfälle, inget går upp emot att återuppleva tonårsdagarna! Kan jag har råkat fresta någn med snudd på " internat" eller?

Nu blir det sängen, får ju inte missa "bondens marknad" imorron.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar